dimecres, 13 de gener del 2016

NOMÉS PER DIVERSIÓ


Estic en sequera fotogràfica des de fa dies , no trobo motius ni moments , poso la música i deixo que em guiïn  els Rolling Stones , Lluís Llach o Bruce Springsteen ,tan se val, tot per deixar-me portar a algun lloc, busco en els meus desordenats arxius fotogràfics, trobo uns arbres , sempre m'han agradat els arbres a l'hivern, tenen alguna cosa fantasmagòrica que m'atrau , i no sé, em deixo portar per tot plegat , encara que només sigui per passar l'estona. Però alguna  petita màgia si que deu tenir la fotografia, perquè , de sobte me n'adono  que el temps s'ha esfumat i s'ha emportat els mals esperits que em rondaven.

1 comentari:

  1. Adorei seu blog, por isso
    eu vou segui-lo.
    Siga o meu também, vai!

    Um abraço,




    .

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...