diumenge, 21 d’agost de 2016

MENTRE PLANXO




Mentre planxo, passen coses. Mentre planxo  el meu món canvia de sobte i el meu cap i el meu cor volen cap a altres vides . Poso Sabina que em diu "pero si me dan a elegir entre todas las vidas yo escojo la del pirata cojo con pata de palo....."  I la meva ment marxa cap a illes del tresor. Poso la radio (beneït internet) busco entrevistes de metges o d' artistes, d' escriptors, de fotògrafs, de músics, de cientifícs, d' investigadors, o de psiquiatres, de viatgers infatigables, de feministes i perquè no , de polítics. I mentre planxo,  la ment surt, per una estona, a viure altres vides . I jo  planxo i netejo , i recullo el que els altres desordenen (i ara em ve al cap aquell meravellós vídeo de Miguel Bosé "que vivan las mujeres" "que vivan las mujeres que dejaron de recoger lo que los demás desordenaron") i sóc infermera a estones i taxista a estones i psicòloga a estones i cuinera i .... tantes coses a estones !
I és que més enllà de la reixa hi ha les flors, i tampoc era tan difícil traspasar-la. I a estones planxo per viure altres vides , perquè viure no és planxar i planxar no és viure.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...